2014. június 28., szombat

Eladó zoknicsomag (35 pár) sok Scamp 18-24 - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Eladó elsőkézből való zoknik csomagja. Van köztük újszerű, de van 1-2 bolyhosabb is (vastagabbak), ezért írtam ezt a köztes állapotot. Több, mint 35 pár (azért nem írok pontos számot, mert ha előkerül még néhány pár, akkor beleteszem). 16 pár Scamp zokni, egy Calzedonia (1500 Ft volt és csak 2x volt a lányomon, vajszínű), 6 pár C&A-s, 2 párat a Minimanóban vettem, a többit kaptuk. Szerintem 18-24-es lábig biztos, hogy jó, bár a legtöbb, így a Scamp zoknik 22-26-osak, de egy mosás után iszonyúan összeugranak. Néhány talpa kicsit sárgás, mert volt egy szandálcipője a lányomnak, amelynek sárga betétje volt és fogott kicsit. Bolyhosodás előfordul, de szerintem még bőven hordható kis zoknikról van szó. Átlagban 10 cm nyugalmi állapotban, és 16-17 cm-ig nyúlik (többet is lemértem).
Állatszőr- és füstmentes lakásból küldöm. Postázom is, de pontos postaköltséget csak csomagolás és mérés után tudok adni. Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Az aukció vége: 2014-07-19 13:08
. Eladó zoknicsomag (35 pár) sok Scamp 18-24 - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése