2014. november 22., szombat

SPORTOSAN ELEGÁNS KOCKÁS KOSZTÜM 40-es - Jelenlegi ára: 3 500 Ft


EGYENES VONALVEZETÉSŰ, SELYEMMEL BÉLELT  KOSZTÜM,
EZÉRT A KOCKÁSSÁGA ELLENÉRE SEM KÖVÉRÍT -  SŐT!!!
LÁGYAN KÖVETVE A TEST VONALÁT SZÉPEN KARCSÚSÍT.
ANYAGA: CÍMKE HIÁNYÁBAN TIPPELEK, DE SZERINTEM SZÖVET (bár benne van a "nem mosható" kitétel)
SZOKNYA
lefelé enyhén bővülő, bár felvéve inkább egyenes hatást kelt
elöl egy ferde csíkozású, karcsúsító betét 
mindkét oldalán 5-5 db-os díszgombsor
derékbőség: 37 cm x 2
csípőbőség: 52 cm x 2
hossza: 83 cm
BLÉZER
egyenes vonalú, gallér nélküli, elöl 2 db rátett zsebbel
vállszélesség: 13 cm
hátszélesség: 42 cm (hátán mértem vállcsúcstól vállcsúcsig)
ujja hossza: 59 cm
mell-, derék- és legalja bőség:  56 cm x 2
teljes hossza: 73 cm
Kérlek, licitálás előtt olvasd el a "SZÁLLÍTÁSI  ÉS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK" fül alatti tudnivalókat!  
VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN 1 HÉT ALATT BONYOLÍTSUK LE AZ ADÁS-VÉTELT!
 
(OTP-s vagyok. )
A személyes befizetés bármely  OTP Bankban  díjtalan.
 
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A GYORSASÁGOD ÉS PONTOSSÁGOD!
ÉN IS AZ LESZEK.
 
KÉRDEZZ BÁTRAN, HA VALAMIRŐL NEM ÍRTAM!
 
 
 



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2014-12-12 23:09
. SPORTOSAN ELEGÁNS KOCKÁS KOSZTÜM 40-es - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése